Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-03 01:14:38
nu, tai ar jauti absurdo masta ir kuo tu tiki?
world-wide sensacija tam, kad patenkinti kazkokia puse LT apgailetinos
rinkos? kas toliau? tukstantis tesla faktoriu? kada? 3000-aisiais
atradus artimas dvi planetas pilnas licio ir urano?
man kazkaip atrodo, kad realiai isisavinti naftos telkinius arktyje daug
realiau ir minimum pro-pro-pro anukiams elektromobiliu tema dar bus
juokinga.