Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-04-04 08:17:07
Tai va, naujausi duomenys (Prius'o), važiavau su 4 dviračiais ant stogo iš
Vilniaus į Žemaitiją (netoli Klaipėdos) ir atgal.
Kompo parodymai: 660,1 km; 6,5l/100km suvartojimas 67km/h vidutinis greitis.
Realiai:
~550 tik su dviračiais, likusius km po miesteli/apylinkes važinėjausi;
suvartojimas pagal užpylimus (neste) 6,93l/100km;
Greitis iki Kauno pagal spidometra apie 115, už Kauno buvau įjungęs
automatą, 116km/h
Na o tie >100km be dviračių, tai ten po miestelius labai ekonominiu režimu
60-90 važinėjaus, bet su visomis 4 "slidėmis" ant stogo
m.

"Dainiushas"  wrote in message news:ncesp9$9sa$1@trimpas.omnitel.net...

šiaip turėtų čiut mažiau ryt