Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-17 10:52:47
labai gerai pavyzdys yra F30 automatas vs mechanika, 120km/h vienas
2krpm kitas 2.5krpm, sąnaudos deklaruotos identiškos.

na arba mano žoliapjovė, 100km/h - 3krpm, deklaruota 6ltr. čia tipo daug?

O variklio "smaugi/nesmaugi" tai priklauso kaip jis padarytas. Kitas
prie 2krpm gali srėbt daugiau nei prie 3krpm