Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-17 13:15:50
<sanaudos iki 5L bendros.>
Galiu patvirti, kad teoriškai įmanoma, per pavasario ilgą savaitgalį (oras
buvo toks, kai nei šaldyti/nei šildyti reikėjo) po miestą (Vilnius)
prasimaliau 200km, daug visokių reikalų buvo, tai per tas tris dienas
sunaudojimas buvo žemiau 5 l/100km. Bet buvo savaitgalis, jokių kamščių.
O jei skaičiuoji darbo dienas, mažiau 6 nebūna (bent pas mane).
m.

"audrys@w"  wrote in message news:ncdqri$1m2$6@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 17 Mar 2016 10:31:24 +0200, Diamondas wrote:

> O realiai kas pasakys teisybe ? Kad, visi nori pasiteisinti kodel pirko,
> kad daug sutaupe ir sutaupo daugiau nei kiti - tai savaime suprantama
> .... :))

pazystu zmogu, kuris su 1st gen prius, tuo yario dydzio, vazinejosi
15metu, vienas pirmuju pirkusiu LT, tai atsiliepimai tik teigiami (dar ir
nauja battery packa po 10+ metu toyotos atstovybe uz simboline kaina
pakeite jam), sanaudos iki 5L bendros.