Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Evsas
Data: 2016-03-17 11:53:15
Tikrai nekas iš tų hibridu tada, aš maniau kad jau apie kokius 3 l/100km gausis.
Nes mano Passato suvartojimas, sakykim kelione i DE pasisukinejant po PL viso apie 3500km, pilnai pakrautas (4 zmones, pilna bagazine ir dar pilna stogo bagazine) gavosi suvartojimas 5,1 L pagal realu sunaudojima, greitis dauguma 120. Aplamai ziema vidurkis apie 5.6, vasara i 5 telpu, iki dugno gazo nespaudziu , ne ta auto, vaziavimas daugiau uzmiestyje.