Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-21 16:42:56
baikit jūs apie tuos sukimo momentus svaigt. traktorius daro dėl to kad 
mažiau ryja.

On 3/21/2016 4:27 PM, Sail wrote:
> Bet dyzelis turi didesni sukimo momenta prie tu paciu apimciu. Tankams,
> traktoriams ir krovininems imho tai yra geris. Ne veltui nedaro benzininiu/
> hibridiniu ekskavatoriu.
>
> Bent jau man kaip ukininkui dyzelis dar ir del to patinka. Nes man komfortas
> kai mazinoj daxuja telpa ir lengvai eksploatuojas.
> O kad trata ar saliara smirda tai px.
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:ncouqm$6ht$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu apie salerkos kvapà tai èia gal jau uþlankstei truputá.... :)
>>
>> O ðiaip tai jis nu ir yra toks gaidys truputá, dëþë Aisin'o taipogi ne
>> dþiuginimui sukurta.
>>
>> On 3/21/2016 3:10 PM, Icetom wrote:
>>>> Nes paskui isivelia daug moterisku salygu, kad dyzelis smirda,
>>>> degalineje pirstiniu reikia ir bla bla bla.
>>>
>>> O kà kitaip yra? Turëjau progà pabandyti Landrover Freelander HSE 2012
>>> ar 2013 m. su tikra 70 ar 80 tûkst km. rida savaitgalá. Jame berods Ford
>>> dyzeliai naudojami? Nedauþtas ir t.t. Ðaltas variklis ið iðorës burzgia
>>> kaip traktorius. Stipriau gazuojant kiek daugokai jau girdisi salone,
>>> bet vis tiek kur kas maþiau nei naujoje Octavijoje :). Saliarkos kvapas
>>> ðioks toks jauèiamas. Ðis pasivaþinëjimas nepakeitë nuomonës apie
>>> dyzelius. Dyzelis ir liks dyzeliu... Na ir automatas (neþinau koks jis
>>> ten yra) kaþkoks keistas pasirodë po Toyotinës CVT.
>>
>
>