Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-17 13:39:37
Iškart po velykų važiuosiu vėl į žemaitiją ir vešius 4 dviračius remontui,
ant stogo, pasimatuosiu įdomumo dėlei tiksliai kiek sunaudoja.
Tik kovo mėn. kiek pamenu greitis dar 110, tai kažkiek enomomiškesnis
važiavimas bus.
m.

"audrys@w"  wrote in message news:nce3tv$1m2$13@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 17 Mar 2016 11:12:53 +0000, audrys@w wrote:

> dviraciai ant stogo???

su 2x dviraciais ant stogo vectra 1.9d 110kw AT vaziuojant kaunas-klaipeda
apie 10kmh leciau nei galima, nes garsas zveriskas, buvo 10+ L/100km
be dviraciu link 6.5L/100km