Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-03-18 13:41:18
Normaliai tiek žiemą su šildymu, tiek vasarą su šaldymu. Tik ant elektros
tokiu atveju dar mažiau nuvažiuoji.
Kadangi stengiuosi važiuoti ekonomiškai daugiau +18 žiemą nešildau, vasarą
dėl šaldymo tai netaupau.
Tarp kitko 3'ios kartos prius'as nuo 2'os skiriasi, kad 3'ias gali šaldyti
iš elektros, o antras šaldymui būtinai užveda variklį.
Aaa ir dar dėl šildymo, kadangi mašina laikoma lauke fantastiškai patogu
ryte, įjungi tą atitirpinimo mygtuką ir iškarto visi ledai nukrenta, kai tuo
tarpu senesnei mašinai reikėjo rytais vargti kol ten ją atkrapštai nuo ledų,
ilgai laukti kol ten pradės šildyti smarkiai.... Man tas rytinis ledu
atkrapštymas fantaštiškas prius'e pasirodė (bet gal jau visoms naujesnėms
mašinoms sutvarkyta). Bet tokiu režimu, EV net neleidžia įjungti.
m.

"pininfarina@work"  wrote in message

O kaip ziema su sildymu reikalai?

"Mindaugas"  wrote in message news:ncgodf$sm1$1@trimpas.omnitel.net...

Bent jau 3'ias dirba tokiam rezime, kad ijungus EV (elektra), gali vaziuoti
tik ant mazo greicio (iki 40km), o jei I kalna ir dar leciau, jei tik
greitis padideja automatu isjungia EV, ijungdamas varikli...
Tai kartais is kiemo iki parduotuves galvoju nuvaziuosiu ant elektros, bet
ten kaip tik kalniukas, slenku ant 20, ir kai is paskos kamstis susidaro
spjaunu I tuos ekspermentus...
m.

"Same name"  wrote in message news:ncgln6$ra0$1@trimpas.omnitel.net...

"Mindaugas" <viesasemailas@gmail.com> Wrote in message:
> Oi, žmonės, čia jau iniciatyvą viršijanti prius'o galimybes

A, galimybes. Gaila, kad apribotos

> Tam nėra prasmės, prius'as su tom batareikom tik 2-3 km ir taip
> tenuvažiuoja, ir dar tik mažu greičiu. Tai kas iš to jei ir pasikrausi
> prieš
> kur važiuodamas...

O kodel taip vyksta?
Niekad anksciau nesigilinau kokiais rezimais dirba Prius

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/