Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Icetom
Data: 2016-03-21 16:31:51
> nu apie salerkos kvapą tai čia gal jau užlankstei truputį.... :)

Neužlenkiau. Nerašiau, kad smirda kaip traktoriuje, bet kažkiek jaučiasi.
Man čia lygiai tas pats kaip nerūkančiam užeiti kur buvo rūkyta, nors
išvėdinta ar pan.

> O šiaip tai jis nu ir yra toks gaidys truputį, dėžė Aisin'o taipogi ne
> džiuginimui sukurta.

Na ji taip keista elgėsi, bet gal ilgiau pavažinėjus būtų viskas ok.
Nevisada spurtavo kai reikėjo, arba atvirkščiai šoko į priekį, vietoj
ramesnio važiavimo :). Gal pripratimo reikalas tiesiog... Nes to dyzelinio
variklio galios ir sukimosi momento kaip ir ok tokiai mašinai. Ai, dar labai
keista buvo taip aukštai sėdėti :).

P.s. Alpine premium gamyklinė garso sistema visai patiko. Navigacijos
valdymas (adreso surinkimas ir pan.), tai tragedija-nesusipratimas kažkoks
:(, įvertinant, kad tai premium auto atstovas, ypač kai palyginu su
navigacine sistema Aurije.