Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: Laimis
Data: 2016-02-12 14:02:28
Invertuota panda rašė:

> Citata iš šito:
>
> Fog lamps of any type should not be used in dry weather. Leaving the fog
> lamps on at all times does not actually improve the lighting safety
> performance or the driver's ability to see, though many people do so in
> the mistaken belief that they can see better this way at normal road
> speeds in dry weather

Tai bendram fonui ir pateikiau. Bet dar paieškok citatų fog/rain/snow
kontekste...

> Čia jankiai, jų standarto faros šiuo požiūriu yra totalus šudas ir su
> europinėmis net nepalyginamos.

Jankiai čia tik darbo autoriai, o tyrimas gerokai platesnis (kabinantis
ir Europą), su tokiais keyword'ais, kaip SAE, ECE.

> Kaip tai nešviečia? Ir dar kaip šviečia, gi spindulys laužiamas "-/"
> forma ir kelkraščiui tenka ryškus spindulys. Čia jankiškos nešviečia,
> nes jos formuoja "---" spindulį.

Kiek aš pasižiūrėjau standartinių lampiečkų pattern'ų Hela'os
kataloguose, tai ten vargo vakarienė. Tas laužimas +5-10 m į šonus yra
prastokas, palyginus su priekiu arba specialaus pattern'o, plačiu
apšvietimu. Pirmus 10+ metrų kiek toliau kelkraščio ir apskritai
nekabina. Jei kas ir kabina, tai ilgosios.

> Įsijungęs priešrūkines realiam gyvenine adekvačiu atstumu nepamatysi
> nieko naujo, ko nebūtum pamatęs normalių tvarkingų trumpųjų šviesoje.

Abejoju. Viena jau dėl to, kad normalios, pasirodo, toli gražu ne visos
net ir pas naujus auto. Aš dar sykį pakartosiu, kad yra akivaizdus
skirtumas, kai yra pūga. Taip pat gerai tamsiose vietovėse (akivaizdžiai
pagerėja artimos zonos matomumas), kur šalikelėmis šlitinėja
neprognozuojami ir kur ilgųjų neįsijungsi.

> Na ir ką ten dar papildomai pamatysi?

Kad sunku suprasti, ką aš čia turėčiau pamatyti (kai nematau skirtumo),
bet šalikelė apšviesta daugmaž neblogai. Vat vaiduoklį nuo šlaito
atropojantį ir pamatysi...