Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: Rimas
Data: 2016-02-09 14:55:28
On 2016.02.09 14:32, Dainiushas wrote:
> tai jau rašiau - Subaru po 3m TA stendas nefiksavo spindulio. Nes nu
> realiai ten praktiškai nieko ir nešvietė tie žibintų likučiai.

Man po 6m arba 96000km nuduso vienas (nedaug važiuoju). Pakeičiau
Autojutoj abu, tai nežinau, šviečia lyg kaip švietė.
TA niekad nesikabino. Aišku nelyginau šalia sustatęs visiškai naujos
auto ir po tų 6m, gal būtų skirtumas...
Bet kai tenka pavažinėt su žmonos auto 2007m (ne xenonai) ir pakaitiniu
Polo 2011m (ne xenonai) tai visada būna - AINA NX, nieko nesimato :)

o pas Pjero, tai faktas, kad šūdas o ne xenonai. Ir tos fog pas jį, kaip
pats sakė - 100W gezinės turbūt.