Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-09 23:34:58
Tiurlingas is normaliu priesrukiniu paarytas. O ir su savo bandem ant kiek
skirtumas matesi. Realiai tai gal ir buvo tie 30 metru, bet prasmes turi tik
ivaziuojant kieman kai reikia pasukt - tada patogu kad stulpeliai is toliau
matosi. O vat kad mane mato geriau, ta dalis atrodo svarbiau.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Tue, 9 Feb 2016 18:28:24 +0100, Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt>
wrote:
>sairuka. Darem ekspertizes kelias, viena ar vezimo vairuotojas galejo
>protingai elgdamasis isvengti avarijos. Ant moco veidrodeliu buvo tipo
>tiuningas - priesrukines lempos. Matavom, kokiu atstumu galejo ji pamatyti
>su ijungtomis ir isjungtomis, tai skirtumas buvo  80 metru. Ant vezimo sono
>esancius atsvaitus motociklininkas irgi galejo pamatyti anksciau ant 30
>metru. Bet faktas, kad vadeliotojui tai rimtesne pagalba.

Bet tai kuom anas tiurlingas susijęs su automobilių priešrūkinėm?

--
kthxbai.