Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: Bomanz
Data: 2016-02-10 14:58:09
On 2016.02.10 00:19, KEdas wrote:
> Perėjos dažnai būna peršviestos, nėra jokio „kryptingumo“ standarto, todėl
> neišlaikomas gatvių apšvietimo standarte numatytas principas, kad gretimos zonos
> NEgali skirtis daugiau nei per vieną apšviestumo klasę, nes gaunasi per didelis
> kontrastas. Pasekmė – pėsčiųjų perėjos ženklų geltoni fonai matomi geriau nei
> gatve einantys pėstieji, už perėjos vairuotojas kurį laiką nemato nieko, kol
> akys prisitaiko. Neapšviestų perėjų vairuotojai nebelaiko perėjomis.

Asmeniškai man patinka, nereikia naktį prie perėjos įsitempus žiūrėti ar neina
koks juodas pėstysis juodame fone. Akinimo už perėjos taip pat nepastebėjau. Gal
nepadauginta su apšviestumu. Blogiau su kalniuku Ateities gatvėje. Jei anksčiau
užtekdavo pažiūrėti, ar nėra pėsčiųjų, dabar dar kalniukas maišosi. Per tą
kalniuką vieną kart vos pėsčiojo nenudaužiau. Šalia mikriukas stabdė, galvojau
prieš kalniuką lėtina, pasirodo ne, pėsčiąjį nori praleisti...