Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: KEdas
Data: 2016-02-10 09:19:44
Protingai darant visos problemos išsprendžiamos. Deja, tų protingųjų 
nelabai yra.

2016.02.10 06:53, VaidotasN rašė:
> Protingai parinkus šviestuvus, lempu galingumus bai  sumontavus žemiau 
> aprašytos problemos nelieka.
>
>
> On 2016.02.10 00:19, KEdas wrote:
>> Perėjos dažnai būna peršviestos, nėra jokio „kryptingumo“ standarto,
>> todėl neišlaikomas gatvių apšvietimo standarte numatytas principas, kad
>> gretimos zonos NEgali skirtis daugiau nei per vieną apšviestumo klasę,
>> nes gaunasi per didelis kontrastas. Pasekmė – pėsčiųjų perėjos ženklų
>> geltoni fonai matomi geriau nei gatve einantys pėstieji, už perėjos
>> vairuotojas kurį laiką nemato nieko, kol akys prisitaiko. Neapšviestų
>> perėjų vairuotojai nebelaiko perėjomis.
>>
>>
>> 2016.02.09 23:28, VaidotasN rašė:
>>> Galima plačiau dėl kryptinio apšvietimo kenksmingumo..
>>>
>>>
>>> On 2016.02.09 20:32, KEdas wrote:
>>>> Ir kokia nauda iš to kad matai tai, kas nebepadeda priimti sprendimų?
>>>> Netgi veikia priešingai, nes susidaro įspūdis, kad į tolį matai 
>>>> geriau,
>>>> todėl esi linkęs padidinti greitį.
>>>> Čia panašiai kaip pėsčiųjų perėjų papildomas apšvietimas, kuris
>>>> vairuotojams atrodo naudingas, o statistiškai – kenksmingas.
>>>>
>>>> 2016.02.09 17:28, Laimis rašė:
>>>>> Invertuota panda rašė:
>>>>>> On Tue, 9 Feb 2016 13:58:20 +0100, Laimis <wiela@centras.lt> wrote:
>>>>>>> Net ir 60-70 km/h važiuojant papildomi keliolika-keliasdešimt metrų
>>>>>>> matomumo yra aiškus rezervas lemiamam manevrui net su vidutine
>>>>>>> reakcija.
>>>>>>
>>>>>> Iš kur ištraukei, kad tie keli metrai sumuojasi?
>>>>>
>>>>> Čia tu ištraukei, kad aš juos sumuoju. Kelkraštį matai; papildomai
>>>>> bent keliolika metrų geriau (ar apskritai) apšviesto kelkraščio.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>