Tema: Re: Xenon lempuciu gyvenimas
Autorius: KEdas
Data: 2016-02-10 00:19:23
Perėjos dažnai būna peršviestos, nėra jokio „kryptingumo“ standarto,
todėl neišlaikomas gatvių apšvietimo standarte numatytas principas, kad
gretimos zonos NEgali skirtis daugiau nei per vieną apšviestumo klasę,
nes gaunasi per didelis kontrastas. Pasekmė – pėsčiųjų perėjos ženklų
geltoni fonai matomi geriau nei gatve einantys pėstieji, už perėjos
vairuotojas kurį laiką nemato nieko, kol akys prisitaiko. Neapšviestų
perėjų vairuotojai nebelaiko perėjomis.