Tema: Re: IR VÄ–L?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-06 21:40:45
nelegaliai? ka su ta masina poto veikia? ar ten nera nei tikrinimu nei
TA nei policijos?
as bent jau apie anglija galeciau tau nemazai papasakot. sutrumpintai
butu mazdaug taip: ten net menkaja dalimi nesigautu taip issidirbineti
ir xuliganavaot gatvej, kaip cia yra ir jau visiem norma ir priprate.
nereikia net aksidento. papypink dviraciui is kurio paskos tau nestovi
vaziuot arba persirikiuok pamanevruok uzkisk taip kaip cia i diena po 20
kartu. padesi teises pradzioj, poto susimokesi uz draudima bbz kiek ir
busi sventas nuo to laiko, arba jei nepades tai isvis nevairuosi.