Tema: Re: IR VËL?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-06 13:59:20
On 11/06/2015 01:44 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Klysti.

ne.

> Nebus galima teisingai nustatyti imokso dydzio, nes skiriasi rizika.

bus. rizika priklauso nuo to, kas masina vairuoja, o ne nuo masinos.
jeigu as turiu ferari ir du golfus garaze. kaimynas turi tik ferari.
kodel as laikomas labiau rizikingu, nes kartais noriu is sodo su golfu
parsivezti bulviu? kodel apskritai turiu drausti '3 masinas'??? ju
civiline atsakomybe....
netgi priregistruot masinos be draudimo negali. tokie istatymai. nx.
tai yra siltnamio salygos verslui, kurias padare valdzia uz otkatus.

> Nors praktika rodo, kad masins tipas itakoja rizikos lygi? Kas padengs
> skirtuma?

nera tokios praktikos. masinos nedaru avariju. zmones jas daro. masinos
nera uz nieka atsakingos, bet kazkam pavyko prakisti absurdiska tvarka,
kai draidziama realiai masinu civiline atsakomybe, dargi su jos
istorija, o ne zmogus konrketus, t.y. teises.

> Skirtumas yra, satistika tai rodo.

statistika padaryta tokia kokios reikia ir kokia naudinga.
nera statistikos, kuri sakytu, kiek vairuotoju, padariusiu autoivyki su
galingesne masina nei 100kw pries tai metu begyje buvo bausti pagal tam
tikrus KET pazeidimus. jeigu tokia butu, garantuotai taptu aisku, kad
auto ivykius daro pagrinde +-tu paciu asmeniniu savybiu fauna,
nepriklausomai nuo to, ka vairuoja. tiesiog yra tendencija, kad ta fauna
renkasi galingesnes masinas. ir draudimo tvarka dabar yra per sikna is
antro galo padaryta, bando gaudyt pasekmes o ne sprendzia priezastis.

> Auga tiek, kiek tai mano butina draudikas. Neteisinga?

ne. nes admistracines nuobaudos, prevencija, visuomenes saugumas negali
buti atiduota 100% i kazkokiu verslininku rankas, kuriu visos i save
lenktos. teisinga butu reguliuoti ne imokos dydi tiesiogiai, kuri visi
gali pagal savo rizikos modeli (bet tik pagal isvardintus visiems
vienodus kriterijus) vertinti, bet jos augimo procenta, kuris
priklausytu nbuo padaryto prasizengimo ar ivykio, jo salygu ir rimtumo.
pvz pagavo girta - pyst 1000% dideja imoka. nepriklausomai nuo to, kokia
buvo iki to. istatymas tai turetu liepti.

> Yra daug paprastesni budai, taciau tam reikia keisti istatymus.

zinoma reikia. is esmes.

> Draudimui dabartine tvarka neapsimoka. Realiai visa TPVCAD rinka dabar
> dirba į nuostoli, su perspektyva kazkada atmusti babkes per surinkta
> portfeli, o dali minuso padengdama per kitus kanalus.

vargsai. spurgas pardavinet turetu buti paprasciau.