Tema: Re: IR VËL?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-06 14:54:45
On 11/06/2015 02:14 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Kaip miela...
> Nors man px - vienu ar kitu atveju draudimas brangz ir smarkiai.

vat ir issidavei, kas ir taip buvo aisku jau seniai, px tau viskas,
realiai svarbus pinigai. padiskutuoji ir protinga primeti del vaizdo ir
noro palenkti i savo savanaudiska puse.
nebutu px, nerasinetum tokiu pievu. dar visai neseniai dziaugeisi, kad
lietuvoj 'nera' (neveikia) rizikos vertinimas pagal amziu ir kitas
asmenines savybes :) tevas apdraudzia kaime, o sunelis issidirbineja
mieste ir kas antra diena renkasi baudas kuriu nemoka, o finale nupisa
stotele nuo vaizdo. bet draudimas pigus uz tai. argi tai ne paradoksas?
juk amzius ir kitos asminines savybes turetu buti pirmoj vietoj ir
isimtinai vertinammos, be galimybes to isvengt ir apeit. ir tam uztektu
normaliai logiskai realizuoto teisiu draudimo, o ne masinos.