Tema: Re: IR VÄ–L?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2015-11-06 12:51:06
Tai va, kad cia emocijom, o ne sveiku protu ir statistika tie visokie
ribojimai remiasi.

Daba nori ta 0.06 kilowatu kilogramui ikalt, bet realiai va vienai
mergai neseniai kibiriuka ford puma (fiesta coupe kebulu) nupirkom, tai
ten net pats negalingiausias 1.4 variklis virsija ta riba :D
Nu bet OK tarkim tenkintu ta riba, bet mes nupirkom 1.7, tas jau niekaip
netenkina, BET su 1.7 jau is kart yra traction control ir ABS, o su 1.4
po default to nebuvo, tai kuri auto visgi is tikro saugesne?