Tema: Re: IR VÄ–L?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-06 20:24:38
pamastyk kaip skaudu tam tevui, kurio vaikas bus priplotas stotelej tavo
pienuoto pacuko su ubytu bmw/audi/mb is turgaus, nes tau nelygis uz
ubyto premium kaina nupirk jam apysviezi lupo su trecdaliu variklio.
mokytis vairuot ir igyt praktikos.
todel teisiniesi cia girtas kad problema rasti ir kaip tau sunku gyvent.