Tema: Re: IR VËL?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-06 13:44:17

"CodeC"  wrote in message news:n1i387$kj4$1@trimpas.omnitel.net...

>be abejones.

Klysti.

>kodel nepadaryt:

>- draudziam teises, gali isvis masinos neturet.

Nebus galima teisingai nustatyti imokso dydzio, nes skiriasi rizika.

>- rizika vertinam pagal: amziu, staza, ivykiu kieki, nuobaudu kieki ir
>tipa, t.y. isimtinai pagal zmogaus asmenines savybes ir ypatybes, ne pagal
>masinos

Nors praktika rodo, kad masins tipas itakoja rizikos lygi? Kas padengs
skirtuma?

>- jokio skirtumo kokias ir kiek masinu valdo nuosavybes teise konkretus
>zmogus.

Skirtumas yra, satistika tai rodo.

>- gavus nuobauda ar padalyvavus kurnors, imoka auga staigiai ir daug.

Auga tiek, kiek tai mano butina draudikas. Neteisinga?

>- tokia tvarka eliminuotu visokias landas, kai masina tevo, draugo,
>senelio, o vaizuoja lochas 20 kartu baustas isvis draudimo nemokantis

Yra daug paprastesni budai, taciau tam reikia keisti istatymus.

>teisingai ir naudingai visuomenei daryt neapsimoka, nes padaryta taip, kaip
>verslui naudinga.

Draudimui dabartine tvarka neapsimoka. Realiai visa TPVCAD rinka dabar dirba
į nuostoli, su perspektyva kazkada atmusti babkes per surinkta portfeli, o
dali minuso padengdama per kitus kanalus.