Tema: Re: Security cameras
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-02 08:52:27
Nebus ten kanalo tikrai į lauką, bus laido šmotas iškištas ir susuktas,
o siena užtinkuota, vidui tai gal, nors velniai žino tuos dizainierius
:)
Beje galima ir pasiskambint architektui-statytojui ir sužinot, kaip ir
kas išvedžiota, gal kokia mintį gera dar duos ;)
Yra dar vienas variantas - reikia mini myto su drėlėm, greitai
prigrežiotume skylių :D