Tema: Re: Security cameras
Autorius: MRT
Data: 2015-10-30 20:34:34
On 2015.10.30 15:40, Bronco wrote:

> Su ups'o linija tikrai atpuola. 7 m. tai čia tiesiogiai "oru", o jei
> kabeliu, tai pakeliui dvi sienos, kurių viena užstatyta sienine spinta,
> plius artimesne kryptimi yra plastikinės durys, sumontuotos sienoje,
> t.y. irgi nėra jokių apvadų ir plintusų, kur kabelį paslėptum. Tektų
> vesti priešinga kryptimi ir didesniu atstumu.
>
> Man sunku viską papasakoti, bet čia ne buto variantas, jog atlupai ir
> paklojai po kažkokiais plintusais ir pamiršai. Garaže iš viso plintusų
> nėra :)

Fak, kur teisybe, net buozes problemu neatsikrato :D
Kazkaip kai sveciavausi ne iki plintusu apziuros man buvo,
bet principus tai suprantu.. uzmetus aki rimtai ten cables? fak no!

> Aš nepasiryžęs kapitaliniams darbams dėl kameros sumontavimo,
> viskas turi būti easy peasy :) Geriausia 220V wifi, arba bent powerline,
> bet pati kamera turi būti normali ir patogi naudot. Galimybė saugoti
> video į debesį ir siuntinėti alarmus mail'u yra labai pageidaujama.

Va va.. jokios laisves muzikams ka nors prakujarint/prisabacint ir pan.
Last try - tie elektros kabeliai gal kokiose loviuose/grioviuose?
Negi viskas visur imuryta ir uzmuryta kapitaliskai?..
Siaip namas Lietuvoj, state lietuviai.. tas monoblokas
turi turet kazkur prixalturintu skyliu :)