Tema: Re: Security cameras
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-30 14:13:05
On 2015-10-30 13:03, MRT wrote:
> siaip negerai, kad virs garazo vartu is vidaus padarei fengsuj,

Viskas nupirkta as is, aš pats nieko nedariau. Pats būčiau daręs, visur
būtų buvę ne tik reikalingi kabeliai nuvesti, bet ir atsarginių kuokštas
:) Bet skųstis nėra ko, aš pats viską darydamas, greičiausiai, kitur
didesnių problemų prisidaryčiau :) Kabelių stygius, aišku, nemalonu, bet
problema ne principinė ir vienaip ar kitaip išsprendžiama.

  juk ten
> galetum
> uzveisti ta papildoma deze ir taip pasleptum nefengshuju is kiemo puses.

Toks variantas irgi nebūtų labai paprastas, nes toje vietoje vartai
susivynioja bėgiais palei lubas. T.y. jei gręžtum kiaurai sieną ties ta
vieta, kur turėtų būti kamera, pataikytum į vartų viršutinę dalį.

Yra ten toks "pusiau skausmingas" variantas. Reiktų surasti powerline su
PoE, jungti jį prie vartų automatikos ir palubiu nuvesti LAN kabelį iki
vartų sienos, ten gręžti kiaurai skylę ir kabelį pasigavus išorėje, jį
vesti kokių 20 cm žemyn iki kameros patupdymo vietos. Toks so so
variantas. Dar reiks pagalvot.