Tema: Re: Security cameras
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-30 15:40:35
On 2015-10-30 15:00, MRT wrote:
> ir maitinima jais atsivestum iki UPS'ines linijos..
>
> sakei ~7metrai iki tasko .. is ju tarkim nemazai "slepiasi" po plintusu..

Su ups'o linija tikrai atpuola. 7 m. tai čia tiesiogiai "oru", o jei
kabeliu, tai pakeliui dvi sienos, kurių viena užstatyta sienine spinta,
plius artimesne kryptimi yra plastikinės durys, sumontuotos sienoje,
t.y. irgi nėra jokių apvadų ir plintusų, kur kabelį paslėptum. Tektų
vesti priešinga kryptimi ir didesniu atstumu.

Man sunku viską papasakoti, bet čia ne buto variantas, jog atlupai ir
paklojai po kažkokiais plintusais ir pamiršai. Garaže iš viso plintusų
nėra :) Aš nepasiryžęs kapitaliniams darbams dėl kameros sumontavimo,
viskas turi būti easy peasy :) Geriausia 220V wifi, arba bent powerline,
bet pati kamera turi būti normali ir patogi naudot. Galimybė saugoti
video į debesį ir siuntinėti alarmus mail'u yra labai pageidaujama.