Tema: Re: Security cameras
Autorius: paulius_cliff
Data: 2015-10-29 10:28:15
imesk jiem cia mobotixo kaina, kai uz viena kamera gali pastatyti 4
hikvisionus tai kitaip diskusija bus.

"Dainiushas"  wrote in message news:n0senb$8p7$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/29/2015 8:19 AM, spakainas wrote:
> Man toks keistas klausimas - gerai, tarkim kabo tas mobotixas kažkur,
> rašinėja ant viršaus tą kortelę... nu ir pyst susiknisa kažkas,
> neberašo, kortelė nuo šalčio užlinksta ar dar koks briedis. Taigi

gausi laiškelį su verksmais

> nelipsi kasdien tikrint ar vis dar veikia. Užlipsi kartą į mėnesį - o
> pasirodo neveikia. Ar jis ten kokią nors super advanced self testingo
> programą turi, ir tipo visada visada veikia be lomkių, o jei neveikia
> tai aliarmą skelbia?

šiaip tai veikia, be lomkių

> Na ir dar vienas niuansas - jei visus įrašytus duomenis saugo pas save,
> t.y. niekur nesiunčia - nu tai tada nx jis toks reikalingas iš principo
> - ridiskos susirinks tuos mobotixus prieš/po/ar reikalo įkarštyje ir

jei objektas vidury miškų, tai ir DVR'ą gali išsinešt. na ir šiaip, jei
žmonių nėr - slėpt kameras reikia....

> neliks jokių įkalčių... Tinkamas nebent pažintiniais tikslais meškėnų
> poravimosi ypatumams stebėt, bet ne pyzdinamoms bulvėms, imho.
> Pataisyk jei klystu.

Na tai padarysi, kad kas kažkiek sekundžių uploadintų nuotraukas į FTP
ar panašiai. Tam užteks 3/4G greičių ir duomenų limitų