Tema: Re: Security cameras
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-29 23:20:07
nu jo, bet kad šert iš 220 tai tą daiktą reikia pizdatai gerai apsaugot
nuo aplinkos, nes geriausiu atveju tai nuotėkio rėles išmetinės....

gal tiesiog tokiu atveju kameras montuot ten, kur galima atvest kabelį?
Juolab, kad prie lempos kamerai nėra labai gera vieta - kad ir dėl tų
pačių jau minėtų musių ir jas, be abejo, gaudančių vorų.