Tema: Re: Security cameras
Autorius: MRT
Data: 2015-10-30 23:36:53

> Jo, statė ne anglai, čia 100% galiu garantuot :] Deja, viską
> suprojektavo ir statybas organizavo architektas, kuriam IT tokia pat
> artima sritis, kaip man baletas :) Na, nieko, nebūtų gyvenime problemų,
> gyvenimas būtų nuobodus ;)

savo bute tik vietoj vietoj radau elektros kabeli istrobuota..
kitur pasiimi aliuminini laida, sukabini su variniu..
tada ta aliuminini uz uodegos ir prasitempi kanalu kita laida,
naujas lieka senas von.. as pagalvojau, kad gal esamas elektros
laidas irgi leistu prasitempti papildoma laida kazkur..
Juk tie laidukai kaip ne kaip kazkur iki skydo atvesti.

Tiesa, bute vienos laidas "slaptoj" vietoj dare 90* posuki,
t.y. irgi siokia tokia atrakcija, kad siek tiek linksmiau butu.