Tema: Re: Security cameras
Autorius: MRT
Data: 2015-10-30 15:02:08

> Teoriškai, arklys, praktiškai, neaišku ar atsikelia :) Dėdulės Leo sandėliuko 2012 metų produkcija, reikalaujanti IE naršyklės su
> kreivu pluginu ir visiškai neaiškiais vaizdo saugojimo tinkle protokolais. O kaina tai kaip už žinomos firmos gaminį. Reikės dar
> paieškoti variantų.

cia ne tai, kad konkreciai toks, bet siaip kaip pvz. buvo

> Šiuo metu dar neatmečiau Netgear Arlo varianto, tik reik sugalvoti jos normalesnio užmaitinimo būdą. Pvz. paimt gražų plokščią 12V
> maitinimo blokelį, jį tvirtinti prie sienos, o prie jo tvirtinti Arlo ir užmaitinti nuo to blokelio.

Gal kazkas +/- cia:
http://www.skytech.lt/apsvietimas-led-maitinimo-saltiniai-priedai-c-1420_619_1337.html?sand=0&pav=2&sort=5a&grp=0

> Arba nusipirkti CR123 akumus ir kas mėnesį nepatingėt pakraut. Būtų gal ne taip patogu, bet kamera filmuotų net atjungus elektrą.
> O įvertinus, jog mano visa interneto ryšio įranga sėdi ant UPS'o, tai net tyčinis elektros atjungimas nesustabdytų nuo alarmo
> išsiuntimo ir video uploado į debesį.

bet kaip tokius dalykus sprestu LAN laidai.. ir maitinima jais atsivestum iki UPS'ines linijos..
gautusi, kad net kameros veikia ivykus tyciniam elektros atjungimui..
klausimas ar nauda nenugales tinginystes ir nefengsujaus mazinimo realizaciju..
sakei ~7metrai iki tasko .. is ju tarkim nemazai "slepiasi" po plintusu..