Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: VNO
Data: 2012-03-22 08:37:02
matau tau su galva sunkiai sekasi galvoti :)
Norisi ir pigiai/nemokamai ir kad dar nuciulptu kas noros :D

pasisitatai masinaparkinge ireini pasitikti svieciu.
KAME problema?

Nori nemokamai - eini (na tu gal pizdini) atsizymeti bilietuka 150 metru :D

Tik vaziuodamas i orouosta ziurek nepazeisk KET.
O tai zinai kaip buna -cenklas (60),o tu mini 62 km/h!
Nors kaip jus visi vaziuojate as nezinau - gal stumiate masina? :)
Nes gi brangu!

VNO