Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: Linkas
Data: 2012-03-22 07:40:50
Jo paskutiniu metu bicas parasineji... Zmones su tasem iseina pro duris, tu
vietoj to, kad privaziuotum pasiimtum keleivius ir isvaziuotum, ivaziuoji i
aikstele, palieki juos krautis pats pyzdini xuy zino kur paimi biliota,
grizti atgal ir visi "laimingi" vaziuojat namo, arba kaip tu siulai
pazeisdamas KET (su visom galimom pasekmem) rizikuoji ir stoji ten kur
negalima. Tikrai viskas, kad tik zmonem butu patogiau...