Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: RolF2
Data: 2012-03-21 21:56:45
tiesa pasakius tai man giliai px tas oro uostas, as ten buvau paskutini kart
gal pries 6 metus :) , kas man ne px - tai kad ten toj oro uosto aikstelej
tyciojasi is taves ir miesto sveciu , o tau "viskas tinka" :) Nx begiot
kazkur ir kazka registruotis, puikiai mato tas slagbaumas kiek tu laiko
stovejai ir tt, bet matyt "taip reikia" :)