Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: karloff
Data: 2012-03-21 21:11:59
Kazkaip tu cia gonish kaip shlapiu skuduru trenktas. Net jei as prie
kosmodromo privaziuoju tik gaves majaka tai vistiek net neturiu galimybes
legaliai sustoti 5-10 sekundziu kol zmogus yseda - tai yra normalu? Man
nereikia eikshteles, kodel as y ja tureciau vaziuot, parintis ir lakstyt su
supistais bilietukais ir kazkam litus atidavinet? Tai paprasciausias
elementarus legalus pleshikavimas nepaliekant jokiu kitu galimybiu susisemt
atvykelius. Padarytu parkinga tipo 30 sekundziu grynai cemodanams ir zmonems
susikraut - va ten tegul laksto mentas su sekundometru ir baudzia stovincius
ir rukancius - bet ne, reikia is karto inpist visur aplinkuj "draudziama
sustot" ir vogti babkes is vairuotoju per prievartiny parkinga. Tie kas
noretu atsibuciuot ar pasitikt su kvietkeliais - susimoketu arba nepatogiai
lakstytu su bilietukais.

"VNO"  parašė naujienų news:jkcq3l$ekd$1@trimpas.omnitel.net...

> Xz, bet tai nafik, nesuprantu taves - tai sustok isvis naujininkuose ir
> eik
> pasitikt :)

nu jei nori suprasti - tai skaityk ka rasau :)
as gi tiesiog sumoku uz parkinga ir nesuku sau pautu

> Cia tu tipo nori pasakyt kad viskas ten gerai su ta aikstele ir
> vaiksciojimais atsizimet xz kur ? :) Ar cia primeti nerealu verslininka
> kuris kartais sumoka kelis litus nuvaziaves, bet dazniausiai stovi prie
> pardos nesukant i uosta ? :)

as ne taxistaas ir ne Yvl - man viskas tinka.
jei vazinesiu ten kas diena ar 3-4 kartus per sav - ieskosiu sprendimo.
kol kas tai man ten viskas tinka.
nebent cia kazkas iesko siknoje smnegenu - atvaziuoja su masina, o parkingui
litu nesukrapsto.

pasikartosiu - dazniausiai atvykstu laiku, paziurejes on-line.
kai isvysksta kas ir noriu normaliai atsisveikinti - sumoku uz parkinga.

o tu gal cia is tu verslininku, kurie moka skaiciuoti svetimus pinigus?

> Zodziu kazkaip sunkiai pagaunu tavo nuomone siuo klausimu ...

nuomone paprasta - uz parkinga arba moki arba begioji su laikrodziu ir
ksiaciuoji 15 min.
as jamu prima varianta, nes man to begiojimo nereikia.

VNO