Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: nc
Data: 2012-03-21 22:11:18
Nezinau, bent jau man is pokalbio aisku kad mokejimo problemos niekas
nekelia. Kas nenori moketi, stovi parduotuveje, stovi tam rodunios
kelyje, kuriame ir as kartais pastoviu.
Problema tame, kad vel eilini karta yra dulkinami zmones, kai
deklaruojamo 10 minuciu nemokamo stovejimo sudejus visus palakstymus
pavirsta 5 minutem stovejimo plius nepagarba klientams, arba
priverstiniu susimokejimu.

Del mokejimo ar yra galimybe susimoketi uz 10 min? Kiek pamenu -
maziausiai 30 min ir 2lt., nebent kas pasikeite. Ir vel eilini karta
sudarytos tokios diskriminuojancios salygos, kad oficialiai visos
ataskaitos rodo kad 10 min parkavimas nemokamas, o realiai esi
priverstas moketi po 2lt.

O siaip yra vienas patarimas nenorintiems nieko moketi, kuris man jau
daug metu veikia. Keleiviai pamajakina, kad galiu privaziuoti - jie su
savo cemodanais vaziuoja prie isvykimo sales (i ta kalniuka). Ten
sustoti nedraudziama, as privaziuoju, visi saugiai susikraunam, ir
nusileide kalniuku isvaziuojam.