Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: RolF2
Data: 2012-03-21 20:46:32
tai uztat taip viskas liuks pas mus lietuvelej , nes visiems dazniausiai "
man viskas tinka "  ...
sekanti menesi padarys kad jei nori stovet 10 min nemokamai , tai reik
nulekt i statoila 15 litru benzo isipilt ir atnesus parodyt 4 aukste
birutei, kad isduotu ceki isvaziavimui - nu ir ok, kokios cia problemos :)