Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: VNO
Data: 2012-03-21 11:28:23
tu jei negali galvoti, tai geriau tada ir nerasyk.
(cia atsakautau tavo stiliuku)

jei reikai palydeti isvysktancius - statau i aikstele ir moku NEREALIUS litus.
jei reikia pasitikti - paziuriu on-line kada REALIAI atvyksta lektuvas ir pasitinku prie centrinio isejimo.
cia aisku tuo atveju, jei labai sunku moketi NEREALIUS litus.
jei reikia palukti 5-10min - ratu nesuku - sustoju kur nors cia:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=582418;6056407;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=582365,6056475&z=5000&lrs=vector,stops,zebra,vector_2_5d

ten toliau pavaziavus tikrai galima rasasti vieta pastoveti.

VNO