Tema: Re: coupe for fun
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-04 13:14:31
tu gi žinai tą pasakymą apie akmenį ir samanas...

O šiaip, vien jau iš stabdžių kas liks laukia stovinčiam automobiliui.
Nekalbant apie visa kita ką rasi rudenį pastatęs ir pavasarį užvedės. Ar
tu ruošiesi tam pačiam E31 žiemines padangas pirkt?
Aš tavo vietoj būčiau linkęs nusipirkt kokį nors "linksmesnį" kasdieninį
automobilį ir už kupui neišleistus pinigus pilt kurą. Na, pvz. BMW540i
touring :)