Tema: Re: coupe for fun
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-03 21:34:37
On 10/03/2011 09:23 PM, Dainiushas wrote:
> nesu tikras, bet lyg alusil'as pas 323

M52 wiki: The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders 
instead of a cast iron sleeves used in the Americas market engine.

>
> On 10/03/2011 09:18 PM, CodeC wrote:
>> On 10/03/2011 09:12 PM, Dainiushas wrote:
>>> va prisiminiau, vien starterio garsas pas V12 ko vertas :)
>>
>> tai pas 323 blokas irgi toks pats buvo, ir nieko :)
>>
>>>
>>> Rimtai, o su kuo ten bėdos? Aš tik vieną matau - blokas, reikia rast su
>>> gyvu nikasilu
>>>
>>> On 10/03/2011 08:52 PM, karloff wrote:
>>>> Is principo dzin tas remontas, tik faktas lieka faktu kad v12 su dalim
>>>> sunkiau. Ir arba jieskai iki pazialiavimo idealaus v12 arba susitvarkai
>>>> iki galo paemes pigesny. Man irgi v8 daugiau ir sarmo ir visko turi.
>>>> Nepaskutinej vietoj ir sanaudos, kurios skiriasi visai zenkliai. Visgi
>>>> tas v12 yra truputuka senobinis. Aisku gal kodekuj patiktu tas v12
>>>> masyvumas. Po savaites turesiu 850 remontuj, galeciau duot pasedet ir
>>>> apsiziuret ar limpa is principo.
>>>>
>>>> "esquires." parašė naujienų news:j6bvd4$vsd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> galima, bet labai daug laisvalaikio reikia tureti.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j6bv77$v48$3@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na nesakyk, tam tikromis aplikybКmis su E31 galima ir per metus tЮ
>>>>> 15kkm padaryt :)
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>