Tema: Re: coupe for fun
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-01 01:03:13
turinys po kapotu - liuminis V12 su dviem oro filtrais, oro srauto
matuoklėm, kompiuteriais, kuro siurbliais.... :)

Viskas ten šiaip gerai, tik blokas turi būt neubytas - nesitaiso.
Su detalėmis šiokia tokia problema, nes daug ko nėra kitaisko taiwansko
etc, o krastoj brangu. Išmetimas labai brangu. Stabdžiai berods tinka
tik nuo jo, nepamenu kaip priekinė pakaba, galinė berods unikali E31.
Diržų nėra kosminių, bet pvz. žvakių - 12 :).
www.e31.net

Man - viena fainiausiu mašinų ever. Dar, gali senus šeštukus pažiūrėt,
E24 kėbulas.