Tema: Re: coupe for fun
Autorius: karloff
Data: 2011-10-03 22:44:29
o kaip jo gyvo jieskot? :)

bedos su smulkmenom. tai kokios tarpines niekas neturi, tai kokio sankabos
ar stabdziu cilindro, va dabar reikia sedyniu valdymo mygtukyno, o jei
netycia priekis suduztu tai tikrai smagu butu. retumas duoda savo :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:j6ctuc$bk2$1@trimpas.omnitel.net...

va prisiminiau, vien starterio garsas pas V12 ko vertas :)

Rimtai, o su kuo ten bėdos? Aš tik vieną matau - blokas, reikia rast su
gyvu nikasilu