Tema: Re: coupe for fun
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-04 13:08:34
On 10/04/2011 12:12 PM, esquires. wrote:
> ir tu visiskai teisus, jei zmogus iesko fun car'o, tai garazas jau turi buti
> paruostas. tegul tai bus ne sec'as, o 6eris, 850 ar 944 - laikymas lietuje,
> sniege ir sauleje tiesus kelias i tokio automobilio sugadinima. jei nera
> garazo, galbut galima sau leisti raudona mazda 626 coupe, tikrai ne daugiau.

cia tu speju biski perdedi. siaip pirmine mano vizija buvo kazkas is
paprastesniu auto, poto apetitas uzaugo besidairant :)
siaip neketinu jokio ekskliuzyvo pirkt, kad reiktu saugot nuo lietaus
laso ar medzio lapu. kas gali lauke atsitikt normaliam cinkuotam
kebului? turejau 20m probe, kebulas ledinis dar ir dabar turetu but jei
nedauze ar nesupresavo dar. svari ji ilgai ir garazhe nebus.
gal vienintelis garazho pliusas kad nuo vagiu kazkokia apsauga, nestovi
po akimis. nors jei kazka TOKIO ten paliksi, tai nuziures ir garazhe.