Tema: Re: coupe for fun
Autorius: karloff
Data: 2011-10-01 19:03:11
Dirzeliai fignia. Atrodo paprastas bmw bet elementariu daliu v12 varikliuj
reikia gerai pajieskot - nu tipo tarpiniu ir t.t. Jei amortikai su edc -
labai brangu. Paprasti amortikai - siaip brangu. Stabdziai neproblema
nupirkt. Kebulo dalys irgi brangu, gal net labai. Sankaba - brangu ir ner.
As restauravau pas libaniecius kai reikejo, pakolkas viskas gerai. Siaip
mechanika ten imho nelabai reikalinga. Automatas sako nelygis :) As imciau
turbut automata :) Jei pakliutu nedapistas tai manau dziugintu. Draugai
klaipedoj su mechaniniu vazineja tai sako mieste apie 15 gaunas, trasoj apie
10. Man vilniuj su mechanika kazkaip 20+ gaudavosi bet matyt del nerimavimo.
Visom prasmem butu protingiau imt 840 bet ten jau kaina kita ir ju
mazhokai...

"CodeC"  parašė naujienų news:j64fs3$pvq$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/30/2011 04:16 PM, Tomas wrote:

> Nedavažiuos iki kolektyvinio sodo.

mane labiau domina turinys po kapotu. ten kokius nors elementarius
dalykus pakeist (dirzelius ir pan.) nebus kainos is kosmoso srities?