Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Nitro
Data: 2011-03-10 15:45:35
Idomu kaip man argumentuot? Puskstukai buvo nauji, pyliau tik T skysti,
vienas uzsikiso taip, kad reikejo prapust. Kitas siaip stipriai prasciau
pucia. Gal paieskojes dar ir ceki uz purkstukus rasiu, keitimo procesa turiu
nusifotkines "how-to" reikmems.

"DK"  parašė naujienų news:il9r6d$br3$1@trimpas.omnitel.net...

Tu argumentuok, tada lauksim atsakymo is Terpentino.

P.s. Savo klientams dovanojame Terpentino langu apiplovimo skysti, tai
vienas zmogus dovanos neprieme motyvuodamas tuo, kad pas ji veduokliniai
purksutkai, ir jis sita skysti jau bandes - jam uzsikemsa. Cia apie
ziemini, -20.