Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-10 12:26:55
Toks įspūdis susidaro tik pirmo žvilgsnio, realiai tiekėjai yra atvirai
šantažuojami prekybos centrų (mėnesio, ketvirčio, pusmečio, metu apyvartos
mokesčiai, lentynų mokesčiai, draudimo mokesčiai, savaitgalio nuolaidos
mokesčiai, įėjimo į rinką mokesčiai, reklamos mokesčiai).
 Pagal mano paskaičiavimus dar reikės poros metų, kad prekybos centrai
privestų prie bankroto paskutinius Lietuvos smulkiuosius gamintojus ir
smulkius prekiautojus kurie nebeišgali konkuruoti su prekybos centrais.
Nereikėtų labai žavėtis ir savaitgalio prekybos centrų nuolaidomis, nes tos
nuolaidos yra per prievartą išplėštos iš tiekėjų.
Čia panašu kaip pigiai pirkti vogtą prekę.