Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-10 11:48:56
Įdomi būtų apkalausa, bet nemanau, kad ji atspindėtų tikrą padėtį, nes kaip
bebūtų liūdna newsusose reiškiasi labai nedidelis kiekis automobilistų.
 O aš juk ir nesiginčyju, kad prekybos centruose vis dar tebesiprekina
didžioji dalis tautiečių, bet tendencijos yra ne tinklų naudai, pagrindinė
to priežastis besaikis PCentrų pelno siekimas bet kokia kaina, o tai
tiesiogaiai atsispindi tiek asortimento mažėjimu, bei produktų kokybe.