Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-10 11:58:58
na sitoj vietoj Linas teisus, taciau as is savo puses pasakysiu kita
pastebejima.
Kada padejom Liqui molly pas save su atitinkamom kainom niekas nieko
nenupirko kad ir ziurejo siek tiek zmones i ta puse. Terpentino vadybininko
atkaklumo deka pabandem ir si produkta. nesakau kad stebuklingus kiekius
parduodam bet sio produkto judejimas prasidejo. Dazniausia perka zmones
kurie uzsuka kazko paklausti, remontuojasi automobili. kol kas gal per
trumpas laikas kuri prekiaujame kad pasakyti ar tie patys zmones specialiai
del to atvaizuotu. As manau kad specialiai zmones del valiklio nevaziuos.
Bet cia tik mano asmenine nuomone.