Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: bomanz
Data: 2011-03-10 14:24:10
Terpentinas wrote:
> Pažįstama situacija IMHO labai pavojinga gamintojui, nes pvz prekybos
> centras reikalauja jogurto po 1,99lt plius 2% papildoma nuolaida ir dar
> kas mėnęsį už lentyną kokios 2000 -3000lt. Pridėjus dar pristatymo
> išlaidas gaunasi, kad tiekti jogurtą yra nuostolinga.
> B. Gamintojas pasiduoda tinklų spaudimui ir suprastina receptūrą. Tokiu
> atveju gamintojas mano, kad PC pakenkė pats sau (še pirkite šlamštą).
> Bet realiai įvykiai klostosi šiek tiek kitaip ir ne gamintojo naudai -
> vartotojas iš pradžių perka, bet ilgainiui atsisako šito produkto,

Ne visai taip. Jei ateinu į PC pirkti jogurto, kažkokį turiu pasirinkti. Ir
renkuos 'tą' jogurtą,  nes to prekės ženklo jogurto skonis man patinka labiau
nei kito. Jei PC tokio jogurto nebus, vien dėl jo į firminę parduotuvę kas kart
neisiu. Net jei ten ir skanesnis.

O tai, kad skanūs produktai PC ilgainiui pabrangsta arba skonis prastėja jau ne
kartą pastebėjau.

> krenta jogurto pardavimai. PC liepia gamintojui susirinkti jogurtą. PC
> suranda sekantį kvailelį ir toliau mulkina pirkėjus. Kai kvailių
> nebelieka PC sėkmingai stumdo Danone už x5 kart didesnę kainą.

Gal ne viskas taip niūru. Kai pigiau nei savikaina prekiaujančių kvailelių
nelieka, lieka tokios kainos, kad gamintojui bent šiek tiek apsimoka pardavinėti
per PC.