Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-10 13:57:39
Pažįstama situacija IMHO labai pavojinga gamintojui, nes pvz prekybos
centras reikalauja jogurto po 1,99lt plius 2% papildoma nuolaida ir dar kas
mėnęsį už lentyną kokios 2000 -3000lt. Pridėjus dar pristatymo išlaidas
gaunasi, kad tiekti jogurtą yra nuostolinga.
Tokiu atveju įmanomi tik 2 variantai:
A. Gamintojas praneša, kad tokiomis kainomis jis produkto tiekti negali ir
arba PC sutinka su tokiomis sąlygomis arba produktas dingsta iš lentynų
B. Gamintojas pasiduoda tinklų spaudimui ir suprastina receptūrą. Tokiu
atveju gamintojas mano, kad PC pakenkė pats sau (še pirkite šlamštą). Bet
realiai įvykiai klostosi šiek tiek kitaip ir ne gamintojo naudai -
vartotojas iš pradžių perka, bet ilgainiui atsisako šito produkto, krenta
jogurto pardavimai. PC liepia gamintojui susirinkti jogurtą. PC suranda
sekantį kvailelį ir toliau mulkina pirkėjus. Kai kvailių nebelieka PC
sėkmingai stumdo Danone už x5 kart didesnę kainą.