Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-10 10:54:08
Ta kur dėl purštukų , nu mūsų valiklis negali užkišti jų niekaip. Vanduo
valomas taip, kad darbe virduliai po 10 metų niekaip neužkalkėja.
O čia matai vėduokliniai, matyt žmogus visą laiką pylė maximinį su mėlynais
dumbliais, protui prašvesėjus užsipylė normalaus tas ir atkibino visa brudą,
dabar matyt toliau pilasi maximinį.