Tema: Re: Naujas produktas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-09 21:27:26
Tiks toks skirtumas, kad tai kasdieninio vartojimo preke. Kiekvienam savas
vaikas grazus, bet vaziuot specialiai kazkur del langu plovimo skyscio -
bent jau man biski keista.

"Terpentinas"  wrote in message news:il8k5l$h99$1@trimpas.omnitel.net...

Nesiulysiu gi tau krasustytis is Vilniaus, kad isigyti DACo, bet greitu
laiku Vilniuje jo irgi galima  bus lengviau jo isigyti pvz. Intercars. Juk
tu neieskai geru padangu prekybos centruose, taip ir su kosmetika.